Berminat? Isi order Form ni ye

Status Pelanggan setia
Pelanggan Baru
Name:
Email Address:
Pos laju ke Semenanjung Msia
Sabah/sarawak
Address
Payment After
Handphone NO.
Payment Method Maybank
CIMB

Code Items
Alternatif kod selain yang diorder (kalau takde tinggalkan kosong)
Notes/Comment

Sila baca Terma Dan Syarat iQRa di

http://iqracollection.blogspot.com/2012/11/terma-dan-syarat.html

Sudahkah anda membaca Terma dan Syarat iQRa Ya
Tidak

Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas dari pihak kami lebih dari 24jam di bahagian inbox sila semak dibahagian SPAM, JUNK MAIL etc..


Create a web form here
Monday, October 25, 2010


Sapa nak pakai gaya tudung macam adik iqa n iqa pakai tu..
cantik tak..
kalau cantik jom la cube..meh2 iqa sediakan untuk korang

RM15.00


set shaw cotton + inner cotton = RM22.00

1a- available
1b not available

1d, 1f, 1g available
1e - fully book
1h fully book
1i - fully book
1j, 1k - available

1 comments:

Aku fiqa said...

iqa...inner yg warna oren cam adik iqa pakai tu ada jual x?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by BloggerCandy.com