Berminat? Isi order Form ni ye

Status Pelanggan setia
Pelanggan Baru
Name:
Email Address:
Pos laju ke Semenanjung Msia
Sabah/sarawak
Address
Payment After
Handphone NO.
Payment Method Maybank
CIMB

Code Items
Alternatif kod selain yang diorder (kalau takde tinggalkan kosong)
Notes/Comment

Sila baca Terma Dan Syarat iQRa di

http://iqracollection.blogspot.com/2012/11/terma-dan-syarat.html

Sudahkah anda membaca Terma dan Syarat iQRa Ya
Tidak

Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas dari pihak kami lebih dari 24jam di bahagian inbox sila semak dibahagian SPAM, JUNK MAIL etc..


Create a web form here
Sunday, April 18, 2010

Inner Lycra Korea 2 Tone

RM 17.oo
material : LYCRA KOREA (high quality)

kenapa inner di iqra mahal??
u all nak tahu tak yang ni bkn la mcm material lycra yang biasa tu..
yang ni jenis standard nye..kalau dkt ariani RM100 utk 3pcs
mahal kan? kalau yg lycra biasa tu nak muncungkan pn ssh..
yag ni besh.
serap peluh, sejuk,iqa pakai tak migrain pn
iqa pn ade migrain jadi utk yang senang kne sakit kepala
ni la material yg sesuai..


ingat tak gambar entry iqa yang sebelum ni
Iqa & Inner syria
ini lah inner yang iqa gunekan..muka iqa bulat
jadi iqa kne tetas ckit kat jahitan belakang tu..
kalau inner ua ll lg besar dr muka tak yah tetas pn dh boleh jd muncung
tapi kalau tak leh muncung..u all tetas la ckit macam gambar bwh ni
pas tu bil pakai u all tarik inner tu tutup rahang muka.
selamat mencuba yer





sold out thohirah
sold out
aishah

kak emma
sold out!! iqa kak iza zati
book by kak dila
fully book
nurulhuda
byni ujang
1 available
1 sold to kak jaila
sold nur farah
book by kak jsamin
sold haznur
sold nur farah
1 book hanani
book by kak jsamin
book by kak jsamin
sold farah azlina
book misyaq

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by BloggerCandy.com